Jak widać, przepisy RODO czasem, paradoksalnie są w stanie wywołać więcej kłopotów niż pożytku, zwłaszcza gdy w grę wchodzi czynnik ludzki i jego tendencja do popełniania błędów. Takie zdarzenie miało miejsce kilka dni temu, kiedy to jeden z pracowników Redcoon (internetowa marka Media Marktu) rozesłał klientom e-maila z informacją, że firma – na ich prośbę – zaprzestaje przetwarzania ich danych. Problem w tym, że wysłał ów e-maila do wszystkich klientów, którzy o to poprosili, w związku z czym dodatkowe 179 osób uzyskało dane pozostałych osób. Efekt jest taki, że każdy kto chciał usunięcia danych z Redcoon, teraz ma dodatkowe zadanie – musi oprosić o usunięcie jego danych pozostałych 179 odbiorców wiadomości. Jak to mówią, z deszczu pod rynnę…

Więcej informacji na stronie zaufanatrzeciastrona.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *